dinsdag 20 september 2011

Challenge Dutch Card Lovers

Bij Dutch Card Lovers hebben ze een nieuwe uitdaging geplaatst. Dit keer is het geen challenge, geen sketch maar een lift. De bedoeling is een bezoekje te plegen aan het blog van een van de dt-leden en hier een kaartje uit te kiezen wat je moet liften.

Ik heb voor een kaartje gekozen van Anja. Al heel lang heb ik hartjes liggen en daar wilde ik iets mee doen. Toen ik dit kaartje zag wist ik direct wat ik wilde.

Hieronder het super mooie kaartje van Anja uit Challenge 91.




















Dit is mijn lift geworden van Anja's kaartje.







Met dit kaartje doe ik mee aan Challenge 108 bij Dutch Card Lovers.

Bedankt voor het kijken en alle reacties.

Groetjes,
Nanda

6 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een leuke kaart Nanda, je lift is prima gelukt! Leuk met die hartjes.
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Anja (scrappie) zei

Wow gaaf met die hartjes zijn en ik ben blij dat je door deze liftchallenge je hartjes kon gebruiken. Leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

Cornelie zei

Goed geslaagd je lift!
Groetjes Cornelie

miriam zei

hele leuke en mooie kaart geworden
bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam

rosalien zei

Heel leuk gedaan, vooral hoe je je eigen draai eraan gegeven hebt om er ook een doorkijk kaart van te maken. :)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Angèle zei

Mooie lift van Anja's kaartje! Top!
Dank je wel voor het meedoen bij DCL.

Een reactie posten