zaterdag 10 december 2011

Speciale digi met sketch Nicole Verkooijen

Hallo allemaal,

Eerst even een welkom naar mijn nieuwe volgers ik hoop dat jullie het hier naar jullie zin zullen hebben en dan snel door naar mijn kaart.

Het is gelukt hij is af mijn kerst kaart met speciale digi gemaakt door Pink Cat Studio en alleen verkrijgbaar via Tiets kaarten club. Na 15 december is hij ook te koop bij Pink Cat Studio. De digi is gecombineerfd met een sketch van Nicole Verkooijen.


Ik ben aan de slag geweest met stickels op de muts en de rand van de jas en handschoenen. Zowel het vogeltje als het meisje zijn in 3D gezet. Het was een klus, maar het is gelukt hieronder is het resultaat van dichtbij te bekijken.


Aquamarkers

Jurk en muts : Wisteria en Mauve
Huid : Eggshell en Rose Blush
Haren : Mocha
Onderliggende 3D plaatje : Promarker black


Materialen

Roosjes : Action
Takjes :  Marktplaats
Lint : Xenos
Distress inkt : Vintage Photo
Paper distresser : Tim Holtz

Dat was het weer voor vandaag. Ik ben snel weer terug met het plaatsen van een Tag van Tiets kaarten club. Daar is op dit moment de actie 'Zeven tags for Christmas' bezig.

Bedankt voor het kijken en tot gauw,
Nanda


1 opmerking:

Marjoleine zei

Wauw Nanda, wat een waanzinnig mooie kaart heb je gemaakt!!

Liefs,
Marjoleine

Een reactie posten