dinsdag 31 januari 2012

Christmas Joy met de Kerstman

Hallo allemaal,

Hier weer een kerstkaart van mijn hand. Ik heb de laatste tijd de hand weten te leggen aan een aantal Magnolia stempels van de kerst serie. Daar ben ik super blij mee, dus produceren maar.



Dit keer is het de Kerstman. De stempel is vrij groot, maar doet het ondanks dat erg leuk op de kaart :-)
Het papier is van Basic Grey en de bloemen zijn van de Boeken Voordeel, de takjes zijn van Crealies.


De stempel is ingekleurd met de aquamarkers. Deze keer moet ik jullie de kleuren schuldig blijven, want die ben ik vergeten te noteren.


Tot slot nog een foto van de bloem aan de onderkant. De twee roosjes die uitsteken zijn van Wild Orchid Crafts en zoooooo leuk.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:

Magnolia Mania "Anything Goes".
It's a Magnolia Challenge "Winters kaartje"

Bedankt voor het kijken en tot gauw,
Nanda


2 opmerkingen:

Bea und Doreen zei

lovely card. I love christmas cards *lol*
Thanks for joining us at Magnolia Mania this week
Hugs
Doreen

*~Patries~* zei

heel erg leuk kaartje hoor

Bedankt voor je deelname bij IAMC

Liefs Patricia

Een reactie posten