vrijdag 27 januari 2012

Een hele fijne dag met Anya

Hallo allemaal,



Eerst een welkom aan mijn nieuwe volgers, ik vind het geweldig dat jullie mijn blog willen volgen.
Vandaag een kaartje met een stempel van de Greeting Farm uit de serie Anya Dressy.


Toen ik deze stempel tegen kwam in Cards Only was ik meteen verliefd.
Op zoek naar inspiratie kwam ik dit papier tegen (geen idee meer van welk merk) en meteen wist ik dat ik Anya hierop wilde gebruiken.


Aquamarkers

Huid :  Egshell en Rose Blush
Haren : Mocha en Mahogany
Onder jurk : Celery
Boven jurk : Scarlet

Nog even een close-up van de bloemen en de bling bling.


Materialen

Papier : eigen voorraad
Stempel :  Greeting Farm (50% korting bij Simpel Scrappen)
Takjes : Crealies
Tekst stempel : Made by Marian
Bling bling : Stickels
Lint : Action (paaslint)
Bloem stans : Magnolia Doohickey

Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge Bling it on bij Anyone for Anya.

Dat was het weer voor vandaag.

Groetjes,
Nanda

3 opmerkingen:

marja zei

Wauw Nanda, wat een super mooi kaartje! Het papier is echt geweldig!!

Lieve groetjes Marja.

Janine zei

wat een lief kaartje
leuk dat je meedoet met anyone for anya challenge

Janine DT afa

Nat zei

Beautiful card! I love the little intricate details! Thanks for joining us at Anyone for Anya this week! :)
Nat
doodlecraft.blogspot

Een reactie posten