woensdag 25 juli 2012

Jongenskaart

Goedemorgen allemaal,

Dit keer plaats ik een kaartje wat ik al langer heb liggen maar nog niet heb laten zien.


De stempel is van The Greeting Farm en super voor een jongenskaart. Deze keer is de stempel ingekleurd met de aquamarkers waarvan ik de nummers niet meer weet...... sorry.


In de close-up nog even de stempel. Het lint zit vast met brads en ik heb twee soorten eyelets gebruikt uit eigen voorraad.


Tot slot nog de binnenkant van de kaart die ik bewerkt heb met restjes papier.
Het geheel heeft een streepjes rand die je aan de voorkant van de kaart ook terug vind.

Bedankt voor het kijken en tot snel.

Groetjes,
Nanda

1 opmerking:

nazia shah zei

grote en mooie delen, ben ik eigenlijk een bezoek op eerste keer naar dit blog andi vinden het erg behulpzaam en informatief, hopen dat u het houden en zal blijven doorgaan met ons te delen
http://www.isongs.pk/

Een reactie posten