maandag 12 november 2012

Magnolia met aardbeien

Deze keer heb ik een kaartje gemaakt op de club die eens in de zoveel weken bij elkaar komt. Het lijkt net croppen, iedereen neemt zijn zooi mee en gaat heerlijk aan de knutsel.

Goed doel
Het kaartje doneer ik aan de club en met de opbrengt van de verkoop van dit soort artikelen wordt een goed doel gesteund.


Deze keer is het een Magnolia geworden, helaas weet ik niet meer waar het afdrukje vandaan komt. Het papier wat ik heb gebruikt is ook uit eigen voorraad, zo ook de brad die je op de gehaakte bloem ziet zitten.


De parels (flatbacks) zijn hier te vinden Pretty presents flatbacks en de super leuke gehaakte bloem is hier te vinden Pretty presents gehaakte bloemen.

Als het goed is zal mijn volgende kaartje weer een kerstkaart worden, want daar moet ik er nog een aantal van maken.

Bedankt voor het kijken en jullie super leuke reacties.

Groetjes,
Nanda

2 opmerkingen:

jolanda zei

mooi vrolijk kaartje

marja zei

Wat een super leuk kaartje, heerlijke frisse kleurtjes!!
Geweldig dat je dit kaartje aan een doel schenkt.

Lieve groetjes Marja.

Een reactie posten