donderdag 28 maart 2013

Kaartje Anya met gehaakte bloemen en vlinders

Hallo allemaal,

Vandaag eindelijk weer eens een kaartje. Ik ben aan de slag geweest met de nieuwste gehaakte bloemen en gehaakte vlinders van Pretty Presenst, echte lente kleuren en super leuk om mee te werken.

Kaart Anya met tekst wij wensen jou een geweldige verjaardag


Hieronder een close-up van de prachtige gehaakte vlinders waarmee ik heb gewerkt.



Natuurlijk ook een close-up van de gehaakte bloemen.
Gehaakte bloem : groen en rood
Gehaakte bloem : blauw


Voor de stempel liefhebbers nog een laatste blik op de stempel uit de Greeting Farm serie Anya.
De tekst stempel is van Nicole Verkooijen en bewerkt met embossingpoeder wit.
De charm komt bij Pretty Presents vandaan en heb ik aan een stukje ketting gehangen.
In de linker bovenhoek en de rechter onderhoek heb ik parels van 0,4 cm geplakt.




Dat wat het voor vandaag. Morgen kom ik terug met het filmpje van deze kaart en kun je de bloemen en vlinders nog beter zien, maar zie je ook hoe ik de charm heb bevestigd.

Groetjes,
Nanda

3 opmerkingen:

jolanda zei

mooi kaartje

Erica ♥ zei

Prachtige bloemen en vlinders, ik
vind je kaartje super met mooie
kleuren, leuke stempel ook ☺

Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

marja zei

Wat een geweldig kaartje Nanda, super met dat gehaakte!!

Lieve groetjes Marja.

Een reactie posten