woensdag 3 juli 2013

Steampunk deurhanger

Hallo allemaal,

Afgelopen week zijn de nieuwe MDF deurhangers bij Pretty Presents binnen gekomen.

  

Natuurlijk kon ik het niet laten en ben ik aan de slag gegaan met een van de deurhangers.

Deurhanger gesloten rechthoek


De deurhanger is voor mijn zoon van 11 jaar.
De opdracht luidde: "Geen kinderachtige dingen meer mam!"

Het papier wat ik gebruikt hebt is van Graphic 45.
De hanger is bewerkt met Gesso, Distress inkt Vintage Photo en Walnut Stain.


Embellishments die heb ik gebruikt zijn uit de Chronology serie van Papermania.
Label Plates, Gears en Clock hands


De bedels en stukjes ketting zijn in de uitverkoop bij mij te verkrijgen.
Ben je geïnteresseerd, mail dan even naar info@prettypresents.nl en ik stuur je foto's met de prijzen.
  

Op de bovenste foto zien jullie het eindresultaat.
De deurhanger is goed ontvangen en meteen aan de deur gehangen (nu mag ik dus niet meer storen!!!)

Fijne dag allemaal en bedankt voor het kijken,

Groetjes,
Nanda

1 opmerking:

chantal zei

Wel, opdracht geslaagd, een stoere knappe deurhanger. Prachtig
Ben gelijk volger geworden
Liefs Chantal

Een reactie posten