zondag 17 november 2013

Jingele all the way

Goedemorgen iedereen,

Na een super leuke dag gisteren in de Efteling ben ik niet toegekomen aan het plaatsen van de nieuwste tag met Dutch Doobadoo en Noor! Design producten.

Tag Jingle all the way


De tag die ik gebruikt heb is van Joy! Crafts en zitten verpakt per 25 stuks.
Ik wilde ze uittesten en vind ze geweldig.

!!!TIP!!!
Gebruik je distress ink, pak dan de ruwe kant van de tag.

De tag is bewerkt met twee kleuren Distress ink Weatherd Wood en Frayed Burlap.
Nadat het bewerken van de tag heb ik het masker Flower van Dutch Doobadoo erop gelegd en Versa mark inkt erop gestempeld.  


De inkt heb ik bewerkt met embossing poeder zwart en gedroogd met de heat tool.
Dit zelfde heb ik ook gedaan met de tag waar de tekst stempel Dreaming of a white christmas van Noor! Design op te zien is. De tekst is bewerkt met witte embossing poeder.

Aan de bovenkant van de tag heb ik kant bevestigd met belletjes en een spelt in lampvorm.
De tekst Jingle all the way komt uit dezelfde stempel serie van Noor! Design.

Mocht je nog twijfelen over dit stempelset, je hebt hier zoveel mogelijkheden mee.
De ronde tekst stempels zijn erg leuk, maar daarnaast zitten er ook nog losse tekst stempels op en heel veel plaatjes die je ook nog kunt gebruiken.


Op de laatste foto zien jullie van dichtbij dat ik het kerst plaatje van Studio Light met de IJskristallen van Noor! Design omhoog heb geplaatst met foam blokjes. De IJskristallen heb ik gestanst uit het nieuwe papier van Joy! Crafts, helemaal geweldig die parel glans.

Tot slot heb ik de IJskristal stans en de sterren op de tag bewerkt met flatback parels wit.

!!!TIP!!!
Wil je een wat snellere kerst kaart of tag, maak dan eens gebruikt van knipvellen de uitwerking is net zo mooi maar het scheelt je een plaatje inkleuren.

Dit was mijn inspiratie voor vandaag nog een fijne dag allemaal.

Groetjes,

Nanda

3 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Zo mooi je tag, heel gaaf gemaakt !
Gezellige (knutsel) zondag ☺
Liefs van Erica ☼

Ellen zei

Beeldschoon vind ik deze tag!
Ben volger van je geworden want ik zag mooie creaties voorbij komen.
Liefs Ellen

Ilonka Heuverkamp zei

Wat een prachtige tag !!

Liefs, Ilonka

Een reactie posten