dinsdag 18 februari 2014

A baby's smile ♥

Hallo allemaal,



De spirit zit erin. Vandaag heb ik een geboorte kaartje voor jullie. Na wat speurwerk tussen mijn stempelafdrukjes kwam ik tot de ontdekking dat ik geen leuke stempel heb voor geboortekaartjes, zucht. De jacht naar iets bijzonders ging van start.

Hieronder het resultaat.


Het patroon voor dit luierbroekje is voor iedereen beschikbaar. Stuur even een mailtje naar info@prettypresents.nl en ik zorg dat jij hem op ware grote ontvangt.


Het kaartje heb ik bewerkt met een hele oude embossingmal
(zo'n goude mal uit de vorige eeuw hahaha).
Een flinke klodder structuurpasta en je krijgt het bovenste resultaat.


De tekststempels zijn uit de Baby serie van Noor! Design en een super aanwinst.
Het lint op de kaart komt uit eigen voorraad net als de eyelets die in het luierbroekje gebruikt zijn.
Het lint witte lint op het luierbroekje komt uit de winkel.

Dat was mijn inspiratie voor vandaag.

Bedankt voor het langs hoppen en nog een fijne dag allemaal.

Groetjes,
Nanda

2 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat een leuke gave kaart, heel mooi ☺

Een hele fijne week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Cara zei

That is just too cute!

Een reactie posten