woensdag 10 juni 2015

Shabby Chic mini album

Hoi Allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een filmpje en foto's van een nieuw album wat ik cadeau heb gegeven aan een vriendin.











Dit keer is het een shabby chic album geworden met papier van Studio Light.
Het papier in combinatie met het zwarte cardstock geeft een bijzonder mooi en chic effect.


De voorkant is gemaakt van chipboard wat ik bekleed heb met zwart cardstock. Op het cardstock heb ik bloemen, bronzen filigraan vlinders, een brad (van Studio Light) en een plak swirl gebruikt. Het shabby chic album is ingebonden met boekbindringen en ik kon het niet laten om wat lint en kant te gebruiken.

Dan gaan we naar één van de pagina's uit het boek. In totaal bestaat het boek uit 5 pagina's gemaakt van langwerpige enveloppen. Alle pagina's bevatten de nodige ruimtes om tags en foto kaarten in de doen. 

Het boek heeft roze eyelets en is bewerkt met distress inkt Walnut stain.
Tot slot voeg ik nog het filmpje toe van dit boek zodat je een impressie hebt hoe het boek eruit ziet.

Al mijn filmpjes zijn ook te vinden op YouTube. Abonneer op mijn kanaal kan via de onderstaande link.





Nog een fijne dag allemaal en bedankt voor het kijken.

Groetjes,
Nanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten