vrijdag 11 november 2011

Challenge 115 Dutch Card Lovers

Hallo iedereen,



Dit keer doe ik weer mee met de challenge bij Dutch Card Lovers. Ik had zin om een gewoon kaartje te maken en even de kerst te laten voor wat het is.


Dit keer een Magnolia stempel ik vind hem erg leuk. Deze keer ben ik lekker in de weer geweest met mijn nieuwe Nellie Snelle stansen.


Aquamarker

Huid : Eggshell en Rose Blush
Jurk : Puce en Mauve
Bloemen : Celery en Aquamarine
Haren : Golden Brown en Mahogany


Nog even de kaart afwerken met bloemen van Boekenvoordeel en de stans CL CS 12 gebruikt van Crealies.

Dat was het voor vandaag.

Tot gauw,
Nanda




2 opmerkingen:

rosalien zei

Heel mooi gedaan, het glitter geeft een leuk en feestelijk effect. :)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Margot zei

wel geen kerst maar toch een heel feestelijk kaartje! bedankt voor het meedoen met de DCL!

Een reactie posten