woensdag 9 november 2011

Kerst met Daisy

Hallo allemaal,

Toch weer een kerst kaartje gemaakt. Dit keer is het een kaartje met een super leuke stempel van Don & Daisy. Wat blijven de stempels van deze serie toch leuk.


Dit keer ben ik aan de slag gegaan met mijn Marth Steward pons en heb ik wat bloemen gebruik. Op de bloemen heb ik een hart aangebracht met de Parelpen grijs.


Ik ben weer druk in de weer geweest met de Aquamarkers en heb eens een andere kleur geprobeerd.

Aquamarkers

Huid : Eggshell en Rose Blush
Jurk en sloffen : Scarlet en Sangria
Oorbellen en doos : Deco Peach en Rose Blush
Haren : Mocha en Sepia


Op de oorbellen, ticket en pompoms op de sloffen heb ik stickels gebruikt. Eerst heb ik alles gekleurd en daarna blanco stickels erop gebruikt. Als laatste heb ik gebruikt de Letraset fine liner 0,3 om een stippel randje op de kaart te maken (gekocht bij Nicole op de KreaDoe beurs).

Bedankt voor het kijken en tot gauw.

Groetjes,
Nanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten