maandag 2 juli 2012

Edwin in de gloria

Hallo allemaal,

Het was toch echt weer tijd voor een kaartje. Dit keer wilde ik een uitdaging en heb een jongens kaart gemaakt. Bij It's a Magnolia Challenge is de uitdaging: 



- Maak een creatie met alleen Edwin (dus geen Tilda).

- Verder ben je helemaal vrij om te doen wat je wilt...


Die uitdaging wilde ik wel aangaan en over het resultaat ben ik eigenlijk best tevreden. Voor mannen blijft het altijd lastig, maar met weinig materiaal kun je leuke kaarten maken.


Materialen

Papier : Maja Design 'Life by the Sea'
Parels : Pretty presents
Bedel : Ring-steeksleutel
Tekst stempel : Eigen voorraad (een ouder exemplaar)


De binnenkant is ook voorzien van de nodige materialen. Dit keer heb ik restjes gebruikt, anders blijven ze toch maar liggen. Tot slot vind je hieronder de gebruikte markers. Over het algemeen gebruik ik Copic Sketch en anders staat er vermeld wat ik dan gebruik.

Huid : E50, E51, E53
Wangen : E93
Haren : E42, E43, E44
Blouse en stropdas : B21, B24, B26
Broek en gilet : R35 (Ciao), R46, R59 (Ciao)

Dat was het weer voor vandaag. Bedankt voor het kijken en tot gauw,

Groetjes,
Nanda

2 opmerkingen:

*~Patries~* zei

leuk kaartje hoor

Bedankt voor je deelname bij IAMC

Liefs Patricia

Marjoleine zei

erg leuke kaart Nanda!
Jongenskaarten zijn best lastig altijd, maar het is je goed gelukt!
Liefs,
Marjoleine

Een reactie posten