donderdag 12 juli 2012

Stempel aankoop

Vandaag liep ik even binnen bij Creatiefhandje in IJsselstein. Ik was specifiek op zoek naar stempels om aan de binnenkant van mijn kaarten te gebruiken. Het is steeds meer een sport aan het worden, bij mij dan, om ook de binnenkant leuk aan te kleden.

Tot mijn verbazing zag ik daar deze leuk Magnolia stempel 'Hanging Lianne' liggen voor maar
€ 2,50.


Je raad het al, die is van mij :-) Heel erg leuk, zeker geschikt voor de binnenkant.

Na wat rond neuzen kwam ik de nieuwe collectie stempels tegen van Marianne Design.


Geweldig toch!!! Die heb ik ook mee genomen en daar ga ik echt even voor zitten. Heel erg leuk, de rest van de serie is ook super en dat voor € 9,95 per stempel set.


Binnenkort hoop ik dus een kaartje te plaatsen met een van deze stempels erin verwerkt. Dat waren mijn aankopen van vandaag, ik ben helemaal happy :-) :-) :-)

Groetjes,
Nanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten