woensdag 21 november 2012

Edwin en Tilda op de schaats

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met wat bling bling. Bij Dutch Magnolia Lovers is de challenge 'alles mag zolang er maar een knoop op zit'.
Als bijkomende regel moet je een Magnolia stempel gebruiken die ouder dan een jaar is. Vandaag deze goude oude Edwin en Tilda op de schaats.



Dit kaartje doet met met de challenge bij Dutch Magnolia Lovers.


De materialen die ik heb gebruikt zijn knopen uit eigen voorraad, de tekst stempel heb ik geprint. Het papier is van Paper Mania 'Mistletoe Kisses'. De rand om Tilda en Edwin heb ik gemaakt met embossing poeder en een stempel van LOTV


Tot slot nog de Copic markers die ik heb gebruikt

Huid: E50, E51, E53, E93
Jas, muts Edwin: YG93, YG97, G94 
Jast Tilda: R27, R46, R59
Schoenen en haren: E42, E43, E44, E47

Bedankt voor het kijken en wie weet tot de volgende keer, dan plaats ik een filmpje over het stansen met mallen.

Groetjes,
Nanda

3 opmerkingen:

jolanda zei

prachtig kaartje.
mooie rand om het afdrukje

marja zei

Wat een fantastisch mooi kaartje Nanda!

Lieve groetjes Marja.

Chantal zei

Hoi Nanda, wat een prachtige kaart heb je gemaakt en super bedankt voor je deelname aan de Dutch Magnolia Lovers! Lieve groetjes, Chantal

Een reactie posten