maandag 19 november 2012

Tilda in kerst sfeer

Vandaag weer een kerstkaart dit keer niet in de traditionele kleuren.


Op de foto is het niet super goed te zien, maar ik heb gewerkt met Glossy Accents op de bloemen, leuk spul is dat. Het papier is van Paper Mania 'Mistletoe Kisses' jullie zullen dit papier nog vaker voorbij zien komen ik ben er helemaal weg van. De bloemen op mijn kaart zijn van Pretty presents. Ik heb nog wat plakparels gebruikt en de tekst stempel is geprint. De stans is van Marianne Design en het witte vierkantje heb ik er zelf in gemaakt.


Tot slot nog de gebruikte Copic Markers.

Huid: E50, E51, E53
Wangen: E93
Jurk: R00, R01, R12
Sjerp: B00, B02, B05
Haar: E42, E43, E44, E47

Hopelijk geeft dit jullie weer wat inspiratie en ik ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Groetjes,
Nanda

3 opmerkingen:

jolanda zei

mooi kaartje

anniek zei

Wat leuk gedaan!!!! Met al die vrolijke kleurtjes
froetjes Anniek

Anneke. zei

Wat een schatje! Vind het steeds meer hebben om een kerstkaart in de niet traditionele kleuren te maken. Ook maar eens maken.
Groetjes Anneke.

Een reactie posten