donderdag 29 augustus 2013

Magnolia met haar fiets

Hoi allemaal,

Misschien is Magnolia met haar fiets niet meer de nieuwste stempel maar wel een leuke.

Dit stempelafdrukje heb ik eens gekregen en lag al een tijdje te wachten. Ik wist niet goed wat ik hiermee wilde, totdat ik de nieuwe kleuren bloemen zag.

Dit keer heb ik veel kleur gebruikt en als vanouds lekker wat bloemen.




De bloemen die ik heb gebruikt zijn:

Wilde roosjes
Cherry Blossom
Asters

De takjes zijn gemaakt met een stans van Magnolia waarvan ik de 'gelukkige' bezitter ben.



Voor de rest heb ik weer eens gebruik gemaakt van mijn Crop-a-dile, een heerlijke aanwinst waar ik niet meer zonder kan. Daarmee heb ik de zilveren hartjes verwerkt op mijn kaart.



Hier nog een blik op de bloemen en de takjes stans.
Het papier is van My minds eye en vond ik hier super bij staan.

Dat was het weer voor vandaag bedankt voor het kijken.

Groetjes,


Nanda

1 opmerking:

Erica ♥ zei

Je kaart is erg mooi en fleurig en
met een oudere stempel kan prima hoor ☺

Een gezellige (knutsel)week nog ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Een reactie posten