donderdag 22 augustus 2013

Magnolia met vlinders

Hallo allemaal,



Vandaag laat ik jullie een kaartje zien wat ik heb gemaakt met die super gave vlinder stans van Noor! Design.



Op deze kaart ben ik weer lekker bezig geweest met de nodige bloemen.
Ik heb gebruik gemaakt van:

Wilde roosjes
Asters
Cherry Blossom


Tilda is gekleurd met Copics waar ik alweer van ben vergeten de nummers te noteren.
Ik heb kant en een rode knoop gebruikt uit eigen voorraad.




Om de knoop te bevestigen heb ik een speld in lampvorm gebruikt.

De vlinderrand heb ik bewerkt met blauwe stickels, nu spreekt hij nog meer.

Heel veel creatieve inspiratie gewenst.

Groetjes,
Nanda

3 opmerkingen:

Wil zei

Leuke kaart Nanda. Zeker omdat ook die glitters zo lekker fonkelen van de kaart. Mooie bloemenpruik ook.

groetjes,Wil

jolanda zei

prachtige kaart

Erica ♥ zei

Wat een mooie kleurrijke kaart met
vele mooie details, super ☺

Liefss Erica ☼

Een reactie posten