dinsdag 5 november 2013

Workshop MDF kerst sok

Hoi allemaal,

Vorige week ben ik bezig geweest met de MDF sok van Joy! Crafts.
Dit is het resultaat geworden.


De my wish list stempel vind ik helemaal te gek en kan op veel manieren toegepast worden.
De sok is bewerkt met papier van Noor! Design happy holidays.


Natuurlijk kon ik het niet laten en heb ik de Noor! Design ijskristallen rond en de Noor! Design ijskristal sterren gebruikt in combinatie met het witte glitter papier van Joy! Crafts.


De tekst en de plaatjes die je hierboven ziet komen van één van de knipvellen van Studio Light ik vind ze helemaal geweldig en voor veel doeleinden te gebruiken.

Voor de afwerking heb ik op de My wish list stempel en op tekst Ho Ho Ho! sneeuw gebruikt van Aleen's. 

Wil jij deze kerstsok ook maken, volg dan de workshop bij Pretty Presents.

Groetjes,
Nanda

1 opmerking:

Erica ♥ zei

Helemaal geweldig hoe je deze sok
gepimpt hebt, super ☺
Liefs van Erica ☼

Een reactie posten